carinag.blogg.se

SKÖNT ATT VARA HEMMA IGEN!!

Godmorgon på er.
Nu har jag fått SOVA, slapp vakna extremt tidigt, som jag fått göra de senaste 2 mornarna. Jag känner mig trött men det är väl kanske inte så konstigt. Klockan blev mycket när vi kom hem inatt, den var närmare halv 1. Dennis var helt slut och orkade inte köra. Det var knappt han orkade köra till Malmö, vilket märktes den sista biten. Så det det blev ganska självklart att de övernattade hos mig. Och nu ligger alla och snarkar.
Jag skall i alla fall försöka vakna till liv med lite kaffe innan det blir liv och rörelse här hemma. Jag har inte fått sitta för mig själv så mycket den här helgen, så jag njuter lite extra av egentid nu. :) :) 

Det blev så klart ganska mycket fotograferat, både på Fredagen och Lördagen. Jag måste gå igenom och sålla alla bilderna, men det kommer troligtvis att komma upp här under dagen.
Och en sak till, jag tänker INTE åka bil idag. Det kommer att bli en riktig slappedag, det tar på krafterna att åka på utflykter minsann. hahaha

Nu blir det morgonkaffe ...... 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: