carinag.blogg.se

SISTA ARBETSDAGEN!!

Idag är det en riktig trötter som sitter här. Jag har faktiskt sovit HELA natten ända fram till 7. Dock känner jag inte av det, jag har grus i ögonen. hahaha

Idag är det planerat att jag skall passa charmtrollet en stund på förmiddagen. Därför tänker jag försöka få min lååånga startsträcka att bli någon kilometer kortare, så jag hinner sitta med mitt dagliga "arbete". Jag brukar normalt inte sitta med det på Fredagar, men eftersom jag haft en dålig vecka, så vill jag kompensera lite. :) 
Får väl börja så fort jag slukat kaffe.

Ha en riktigt härlig Fredag. Och idag kan ni ju gå till jobb och tänka att det är skönt för nu är veckan äntligen slut. :) Själv brukar jag också försöka känna så, för att alla dagar inte skall bli exakt likadana.
Så när jag har sökt klart för dagen blir det "Jippi, nu är det helg".

Men innan allt det så blir det först ...... kaffe.

GODMORGON.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: