carinag.blogg.se

NY VECKA, INGA SKRÄCKISAR!!

Godmorgon alla.

Satt och kollade på film nästan ända fram till 00 inatt
Blev lurad till att titta på en riktig skräckis, och nu vet jag varför jag slutade titta på den typen av film.
Satt med en filt framför mig hela filmen igenom, tror jag såg en kvart sammanlagt hahaha. Jag förstår inte varför man vill utsätta sig själv för det. Jag vet, gjorde ju exakt samma sak själv.
Förr gillade jag skräck. Men jag satt ändå ungefär likadant som igårkväll. På den tiden hade jag till och med en stor hjärtformad kudde med ett mindre hjärtformat hål i mitten, så jag kunde gömma mig bakom kudden och bara kika lite i hålet. Den kudden användes flitigt vill jag lova. hahaha

Nu är det en ny dag, utan några skräckisar. :) Och idag är den stora dagen, då jag skall träffa företaget där jag kommer att praktisera. Det skall bli superkul. Samtidigt måste jag få tag i min handläggare på AF. Han är tillbaka från sin semester idag, så jag kan tänka mig att han har mycket liggande på sitt bord att ta tag i. Tror knappt jag kommer att få tag på honom idag inte. Men jag gör ett tappert försök direkt klockan 8, tror de börjar då.

Nu skall jag först dricka kaffe och morna mig, som vanligt. Sen skall även Beatrice väckas, idag börjar skolan. :) 

Ha en härlig dag, och var rädda om er.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: