carinag.blogg.se

NU SÄGER JAG GODNATT!!

Då var det dax att dra sig tillbaka. Har suttit en längre tid nu på kvällen på balkongen. Nu märks det att sommaren är på väg härifrån. Synd, det var ju så himla mysigt att sitta på balkongen för ett par veckor sedan. Ikväll var det riktigt kallt.

Dennis och Dessi har i alla fall åkt hem nu. Vi har som sagt haft en mysig tid även ikväll, med middag och kaffe. Jag försökte faktiskt även få upp Teddy. Men nej, han och flickvännen ville äta middag på tu man hand. :) Ja, ja, så är det ju. Man har ju själv varit ung, så jag vet precis hur det är. hahaha
Plötsligt verkar mitt kök alldeles för litet. Tänk när Teddy och hans flickvän också skall äta med oss, då blir det långbord istället. :) :) 
Dock klagar jag inte, älskar ju att ha alla barnen samlade. :) 

Nu är det hög tid för sängen. Ha en fortsatt mysig kväll, det lilla som är kvar.
Hörs i morgon igen. :)

Fläskpannkaka á la Dessi ......


...... och den söta lilla kocken. :) 


Visst är det bra att ha tre armar ibland. :) :) 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: