carinag.blogg.se

MORGONKAFFET FLÖDAR!!

Alltså, nu hände ju det som inte får hända.
Då sitter jag här på morgonen och skall försöka publicera ett morgoninlägg, dricka kaffe och vakna till liv, allt på en och samma gång. Det är ingen bra kombination när man är så trött som jag är just nu. ;) 
Skulle försöker skriva på tangentbordet och kaffekoppen är för nära, så hälften av kaffet åkte ut på bordet. Kul att börja dagen med att städa ...... NOT. Om inget annat så piggnade jag snabbt till i alla fall.

Idag är tanken att jag skall till AF för lite blanketter. Skulle ju egentligen ta mig dit igår, men det blev aldrig av. Idag måste jag nog göra det, så jag inte missar det. Det är ju riktigt fint väder. Så kanske kan jag ta det i samband med att vi hittar på något i eftermiddag. Om vädret nu håller i sig, vill säga.

Nu skall jag i alla fall fortsätta dricka mitt morgonkaffe ... det som är kvar. :) :) Tror det behövs en kopp till idag. hahaha

Ha en solig dag, och var rädda om er där ute i vimlet.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: