carinag.blogg.se

MATKOMA DE LUXE!!

Det är väl ingen som missat att jag nog är världens stoltaste farmor. Och inte bara jag, Beatrice är en stolt faster, som gärna berättar för den som vill höra om vårt lilla mirakel.

Ja, vi sitter just nu barn- och hundvakt. Det är ett riktigt nöje att ha att göra med lilla Alexander och Molly. När vi var ute en sväng med Molly så var hon sååå snäll och gjorde precis vad hon skulle, medan lillkisen sussade så sött i vagnen. Man kan ju inte annat än att känna sig stolt över sin familj.
Tror att båda dessa faktiskt har hamnat i matkoma just nu. Ja, så blir det efter en kväll i vårt sällskap. hahaha

Vi har i alla fall ätit nu. Dock blev det bara lite hopkok från rester vi hade i frysen. Men det går bra det också, det skall ju ätas det med. Och trött blev jag också efter maten. Det kan ju förvisso tänkas att min trötthet kommer lite av att jag hör både Molly och Alexander snarka på olika håll i lägenheten.
Ja, som jag sa, vi har matkoma de luxe hemma hos oss just nu. :) :) 

Nu säger jag godnatt. Hoppas ni får en god natts sömn och dröm härliga drömmar.
Hörs i morgon.

Just ja, glömde berätta att Molly inte kan se en pinne ute utan att plocka den med sig. :) 


Mina två sötnosar, stolt mamma och farmor. :)
Nu skall maten smältas, extra skönt då att få ligga i fasters famn och dåsa.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: