carinag.blogg.se

MÅLTIDEN IDAG!!

En lugn kväll och vi har INGET fredagsgott. Undrar om vi kan hålla oss, kvällen är ju fortfarande ganska lång. :) :)
Men vi har i alla fall fått mat i oss, som Dessi lagade till. Sååå gott. Idag har jag varit väldigt, väldigt slarvig. Maten ikväll var det absolut första jag åt idag. Och det är ju inte bra. Känner att jag inte ätit ordentligt, och dessutom har det blivit ganska slarvigt även med att dricka vatten, som jag vet är så viktigt.
Men just nu är jag mätt och belåten, och bara njuter av Fredagkvällen och att få höra lilla charmören "babbla" och skratta. hahaha

Nu skall jag dricka lite kaffe efter maten, som bestod av stuvade makaroner och falukorv. Och så naturligtvis skall jag bara "vara" resten av kvällen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: