carinag.blogg.se

LYCKLIGA JAG!!

Tror jag är Malmös lyckligaste just nu.
Det gick bara så, så bra på företaget idag, och jag kommer att börja där redan i morgon. Till en början blir det bara 5-6 timmar. Men det kommer att utökas efter hand till 8 timmar.
De var riktigt trevliga och det var ett väldigt litet företag. Jag kände direkt att jag kommer att trivas där. Jag kommer att uppdatera er mer längre fram om företaget, men vill få en chans att känna mig fram lite först. :) :) 

Efter mötet var det meningen att jag skulle möta upp Beatrice på stan, när hon var klar på skolan. Men det var så himla varmt, svetten bara rann av mig. Så det blev raka vägen hem för att byta kläder. Och ja, naturligtvis var jag bara tvungen att kika in här för att uppdatera er om min nyvunna glädje. hahaha

Så efter lite kallt vatten i ansiktet och tunnare kläder är jag nu redo att ge mig iväg igen.

Nästa stopp ...... Triangeln. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

Grattis :)

Svar: Tack Pia. :)
Carina G.

2 Carola
skriven :

Stort Grattis

Svar: Tack, tack
Carina G.

3 Annika
skriven :

Åååååh, vad roligt! Grattis! Grattis!
Ser fram emot att höra mer om jobbet och hur det går.
Kram

Svar: Tack Annika. Det skall bli sååå kul. Ja, jag lovar att uppdatera sen. :)
Carina G.