carinag.blogg.se

LADDAR BATTERIERNA!!

Godmorgon alla.

Kom inte riktigt till ro igårkväll, så jag vaknade inte av klockan i morse. Jag skulle ju upp klockan 7, men det smög sig. Istället slog jag upp ögonen 8 och kastade in mig i duschen meddetsamma. :) 
Vi skall iväg halv 11, tror ni vi hinner? Ja, det är jag och mina morgonsträckor...

Idag skall Affes urna sänkas ner. Och jag räknar väl med att det inte blir en lätt dag idag. Tror jag fortfarande är lite i förnekelsestadiet, där jag inte riktigt förstår och vill tro att detta är vår verklighet. Så länge ingen pratar om det är allt toppen. Men så fort det blir något konkret av det, som idag, då går jag genast tillbaka till begynnelsen av hela den här händelsen, och allt blir lika tungt igen.

Nu skall jag i alla fall först ha mitt efterlängtade morgonkaffe och ladda batterierna inför kyrkogårdsbesöket.
Hoppas ni får en solig och härlig dag, och var rädda om varandra där ute i vimlet.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: