carinag.blogg.se

JAG FICK STRANDEN MED MIG HEM!!

Godmorgon alla. Ja, det är en riktig tidig morgonhälsning, vaknade halv 5 och är inte människa att somna om. Hur skall denna dag sluta när jag vaknar så här tidigt hmhmhm?
Jag skulle ju hoppa i duschen när jag kom hem igår, men istället slocknade jag med kläderna på och vaknade till full belysning i lägenheten. Ja, det är ju som sagt inte första gången det händer. Jag förstår inte varför jag slocknar så fort huvudet känner av en kudde. hehe
Det är väl antagligen därför jag vaknade så tidigt, känslan av att ha fått med sig halva stranden hem. Det är ingen mysig känsla, så det blir till att kasta sig i duschen nu på morgonen istället. :) 

Vi hade en riktigt härlig dag igår och lite mobilbilder blev det också. Ja, ni förstår väl varför jag fotograferade med mobilen? Helt rätt, kameran låg i väskan, chipet var hemma. hahaha

Ha en skön dag där ute. Hoppas ni är piggare än vad jag lär känna mig om ett par timmar. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: