carinag.blogg.se

IDAG HEMMA HOS OSS!!

Nu är jag äntligen klar med dagens "arbete". Det blev ju inte så mycket jobbsök som jag tänkt mig, eftersom jag höll på med AF. Är fortfarande inte riktigt klar med de. Men jag har i alla fall skickat iväg ett mail till "rätt" person. Mer kan jag inte göra förrän jag får någon återkoppling.

I alla fall, det känns bättre nu när jag fått "gasta" av mig lite och fått lite mer hjälp från AF. Får bara hoppas på att det gör någon nytta.
Nu skall jag luta mig tillbaka och bara ta det lugnt. Dessi ringde precis och sa att de var på väg hit. Jippi. Då får vi härligt besök idag igen. Jag tycks aldrig få nog av det. hahaha
Jag hade först själv tänkt ge mig iväg på kaffe till väninnan. Men inte vill jag ut i det här vädret inte. Jag är imponerad att Dessi tar långpromenader nu. Men det är väl som de säger, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. :) :) 

Under tiden jag höll på med AF hade Beatrice tråkigt och började rota runt och städa, gulliga hon. :) :) 
Och så här ser det ut när hon är igång. Ni vet, före solsken kommer regn ...... :) 



Och så här ser det ut när det regnat klart, Beatrice har varit i farten. Visst är jag lyckligt lottad? :) :) 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: