carinag.blogg.se

DAX FÖR SÖNDAGSSTÄD!!

Nej, nu har jag väl i alla fall haft tillräckligt med slapp idag, känns det som. Har suttit och degat framför SIMS ända tills nu. Men nu börjar inspirationen från den tidiga morgontimmen att infinna sig ...... igen. :) 
Har ni någon gång sett ett stökigare rum? Jag vill inte ens titta dit. Tror det är därför jag sitter med ryggen mot stöket och håller på med datorn hela tiden istället. hahaha

Nu måste här röjas. Får skynda mig innan jag kommer på hur tråkigt det är. :) :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin H
skriven :

haha ja då så där kan de se ut här också mellan varven :) Och när man sen ska ta tag i det så försvinner inspirationen till det i samma minut som den kom hahaha

Svar: Hahaha, precis. Det är samma här. :)
Carina G.