carinag.blogg.se

6:00 ...... !!

...... skulle jag vaknat. Väckarklockan stod och tjöt och tjöt, men inte hörde jag den inte.
Nåja, nu är jag vaken i alla fall och sitter och dricker mitt morgonkaffe.

Varför har jag ställt klockan så tidigt då? Jo, vi skall ju ut och "resa", jag och Beatrice. Hela vägen till Kristianstad skall vi åka, by train. Vi får väl se om vi hittar fram. Först skall vi hinna till Centralstationen i tid och hoppas på att vi hamnar på rätt tåg. hahaha
Tänkte vara så fräck att jag drar upp Teddy från sin sköna sömn, så får han lotsa oss på rätt tåg. :) :) Hade ju varit lite snopet om vi hamnade på ett tåg åt en helt annan färdriktning.

Nu skall jag sluka resten av kaffet, innan vi gör vid oss och beger oss mot Centralstationen.

Ha en skön och solig dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: