carinag.blogg.se

VETTIGT!!

 
Tror att alla vet vem detta är.
Älskar verkligen den här tjejen, Goldie Hawn. Hon är en riktigt bra skådis, som är lika duktig på thrillers som på komedier.

Finns nog inte mycket jag inte vet om Goldie Hawn.
Men däremot hade jag ingen direkt aning om vad hon tänker kring barn och mänskligheten över lag.
Jag har under årens lopp koncentrerat mig på alla underbara filmer hon medverkat i. Men nu råkade jag hitta ett klipp där hon faktiskt förklarar fenomenet med barn.

Även om jag är öppen med olika tankar kring hur barn är som personer, jag har ju trots allt tre barn som är helt olika, så skall jag villigt erkänna att jag inte riktigt tänkt i samma banor som Goldie.
Hur många gånger har man inte hört folk säga att de uppfostrat alla sina barn lika? Eller att andra inte har samma värderingar kring barn som en själv? Även jag har nog haft liknande funderingar några gånger under årens lopp. Dock kom jag ju underfund med att det inte fungerade på samma sätt med alla tre barnen.

Nu när jag själv skall bli farmor har jag lite omedvetet börjat fundera på det igen. Och trots att vi är helt olika som personer är jag övertygad om att lilla Alexander inte kunde hitta bättre föräldrar.

Lyssna på klippet och bedöm själv.
Tyvärr kunde jag inte hitta något med svensk text. Men det fixar ni säkert ändå. hahaha

Förresten, visste ni att Goldie Hawns dotter är den lika berömda skådisen Kate Hudson?





Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: