carinag.blogg.se

VART ÄR DU??

 
Nej, det har jag inte.
Sitter fortfarande vid datorn och har alltså inte påbörjat något vettigt alls. hahaha

Så är det när man vaknar så sent. Då försvinner halva dagen innan man ens hunnit dricka sitt kaffe och kolla igenom sin dator.
Och inte blir det bättre av att ha letat igenom alla lådor utan resultat. Hittar inte inspirationen någonstans. :) 
Så vad gör man då? Äh, jag tar lite kaffe till.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin H
skriven :

Jag har samma problem jag med, hittar inte insprirationen till städningen alls idag. Så den måste ha gömt sig på knixigt ställe idag. Nu gäller de att lista ut hur man ska lura fram den igen :)

Svar: Hahaha, ja, den är lite lurig. Jag jobbar för fullt med att lösa problemet. :)
Carina G.

2 Teddy
skriven :

Jag vaknade vi nio o hade inspirationen till att städa.. men jag somnade om :) och nu är den borta :/ hahah

Svar: Den kanske stack iväg med min. Jag har letat överallt, men har inte hittat den. hahaDe är riktigt busiga.

Carina G.