carinag.blogg.se

VÄNTAR IN TEDDY!!

 
Då har Beatrice och hennes pappa gett sig iväg till stallet. Och själv inväntar jag Teddy som skall följa med och handla lite mat. Kändes som att det var en smartare lösning så jag slipper dra iväg med kassarna till stallet sen. :) 

Som ni säkert redan har märkt, är jag inte mycket för att laga mat. Och jag behöver inte heller, Beatrice gör det mer än gärna. haha
Men idag känner jag mig konstigt nog väldigt taggad. Det är min dag i köket och det skall bli riktigt roligt. Undrar om jag är på väg att få feber, inte likt mig att gilla det. ;) 

I alla fall, vi sticker iväg om en stund. Uppdaterar mer när jag kommer hem. Kan ju tyvärr inte garantera att det funkar att blogga från mobilen än. Vi får se.

Och nu ringer Teddy på skype och är klar.
Tänk vilken bra uppfinning skype är egentligen. Kostar inget, man kan prata så länge man vill. Och vill man inte prata så chattar man. Det bästa de har hittat på. :)

Men nu måste jag skynda mig så att inte Teddy behöver vänta.
Ha det toppen så länge, hörs senare.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Teddy
skriven :

Ja skynda dig nu...... Jag vill inte vänta mer!!! -.- hahah

Svar: Möts där nere om 5
Carina G.