carinag.blogg.se

VADÅ INGA PLANER!!




Den absolut bästa guiden när man inte hittar. Det finns ingenstans i Malmö Teddy inte hittar till, vilket är tur för mig. haha

Kom ju på att jag var tvungen att åka ett ärende i alla fall till stan, trots att jag inte hade några planer idag. Så Teddy och hans pappa fick agera chaufför, guid och ???.

Vadå, hmmm?
Jo, så här var det.

Jag var och handlade tobak igår. Och lite vimsig var jag nog utan att själv märka av det. Jag betalade med kortet och gick därifrån med ett glatt humör. Inte förrän idag, när jag och Teddy satt och pratade, så slog det mig att jag betalat alldeles för mycket. Och mycket riktigt, efter nogrannare koll på kvittot upptäckte jag att jag betalat 70:- för mycket. Det vill man ju inte efterskänka precis. :) 
När vi kom till affären, tog Teddy resolut kvittot och gick och diskuterade med affärsbiträdet. För att göra en lång historia något kortare?? fick jag ju så klart  tillbaka mina pengar.

Ja, som sagt, Teddy är jättebra att ha till hands när det krisar. hahaha


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JonteBoy
skriven :

Min duktiga och snygga bby är så duktig såå :) <3

Svar: Absolut. Men du vet, jag måste ju utnyttja det så mycket jag kan nu, innan han tar sitt pick o pack och flyttar till Bjärred. :)
Carina G.

2 JonteBoy
skriven :

Han skall inte flytta till Bjärred. Vi skall flytta till Umeå när han har körkort och truckkort :)

Svar: Vi får väl se, vi får väl se. :)
Carina G.