carinag.blogg.se

VAD HÄNDER IDAG!!

 
God morgon.
Hoppas ni har sovit gott, för det har jag.

Jag har bevisat för mig själv flera gånger om att jag inte behöver så väldigt mycket nattsömn. Igår lade jag mig 23, och det är ganska tidigt för att vara mig. Men vad händer då? Jo, jag vaknar 2, jättepigg och kan inte somna om. När jag sen långt om länge lyckades slumra till, vaknade jag igen bara någon timme senare.
Nu är jag jättepigg och tycker dagen redan varit igång ett bra tag. :) 
Ja, ja, jag lär väl bli trött framåt eftermiddagen som en annan pensionär. haha

Idag blir det promenad i det vackra vädret. Måste ju till posten och hämta ut paketet. Känner mig som ett litet barn på julafton, trots att det inte är till mig, Förutom att shoppa det som kommer hem till mig, fullkomligt älskar jag att hämta paket. 
Vi får se vad som händer efter det, något trevligt blir det säkert.

Nu skall jag först ha ner lite kaffe i strupen, häng med vet ja....
... inte? Okej, då får ni ha en skön dag och var rädda om varandra där ute.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: