carinag.blogg.se

VAD ÄR KLOCKAN?

 
Jaha, då har man vaknat igen, väldigt tidigt.
Var supertrött när jag vaknade i morse. Men vid det här laget vet ni hur jag får tillbaka balansen i kroppen, eller hur? Inte?? Okej, bildbevis på väg ......


Efter den koppen vaknade jag i alla fall. haha
 
Nu har jag hoppat ur duschen och skall göra mig iordning och ge mig iväg. Skall ju på långpromenad idag. hahaha
Vad gör man inte för lite mer kaffe??

I morse när jag satt här och försökte vakna till liv satt jag och funderade på väckarklockor. Jag vet, konstigt ämne att sitta och tänka på. Men jag vaknar ju alltid långt innan klockan ringer, så därav mina märkliga morgontankar. haha.

I alla fall, jag hittade klockan som skulle passa perfekt hemma hos mig, en riktigt häftig möbel. Undrar om det går att få tag på en sådan numera??

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JonteBoy
skriven :

Du kan ju alltid kolla på ystads antikviteter dem har massor av såna gamla grejer :)

Svar: Tack för tipset. Tror faktiskt att Teddy nämnt ngt om Ystad innan. Får ta en tripp dit vid tillfälle.
Carina G.