carinag.blogg.se

TVÅ VECKOR!!

 
Lite allmän info......

Trots att jag inte varit igång med bloggen mer än ett par veckor, så är jag ändå uppe i bortåt 70 läsare per dag. Jag vet, det är inte jättemycket. Men för mig känns det ganska bra med tanke på den korta tiden.

Har inte alls någon baktanke om att bloggen skall bli stor. Gör detta endast för att jag tycker det är så roligt.
Ändå har folk runt omkring, utanför min egen lilla värld, hittat hit.

En av dessa läsare letade upp mig på FB och skickade iväg ett meddelande om att det hade varit bra med en mailadress här på bloggen.
Jag skall vara ärlig och säga att jag inte alls är hemma i de bitarna än. Men jag tror ändå att man måste ha en header för att kunna lägga upp någon mailadress.

Det är inte alla som vill kommentera på bloggar, det har jag ju förstått. Och ibland kan man ha önskemål, egna funderingar, eller annat man helt enkelt bara vill ta upp. Och naturligtvis skall man kunna göra det, utan att alla andra också läser. Men jag är lite rådvill när det gäller E-postadressen. Så tillsvidare får man nog gå via FB om man vill mig något. Däremot kan jag lova att jag skall försöka få till något sådant längre fram.

Och till alla som läser min blogg dagligen, kan jag bara säga tack.
Det är jätteroligt att ha er här.



 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 micke lilja
skriven :

verkligen kul att läsa dina bloggar varje dag

Svar: Tack Micke. Roligt att du tycker det.
Carina G.

2 Bittis
skriven :

Vad häftigt .. 70 Pers !!!! Det jag fnular på , på det sättet du o jag blivit bekanta .. under hela tiden så har man ju inte vetat vad du gjort på dagarna ,, du vet, men o andra sidan .. vi är inte lika ivriga o vara på vår SIDA numera ..hehe ..! Nu får vi tid Över, eller hur ??

Svar: Jo, det blir ju så. Jag har ju t.ex varit här en hel del om fixat o donat.
Carina G.