carinag.blogg.se

TRR

 
 
Hemma igen efter avtalat besök på TRR.
Är det nu man skall ta fram sin "dagbok" och bara gnälla av sig?
Nädå, så farligt är det faktiskt inte. Men det är alltid lite småjobbigt och nedstämmande att gå till trygghetsrådet.

Jag brukar ju säga att om jag mår dåligt och sen kommer till TRR, så mår jag mycket bättre efter att ha pratat med min handläggare där. Och det stämmer faktiskt, det gjorde jag även idag. Men ändå känns det ju så klart jobbigt. Jag är ju väldigt medveten om att jag går dit för att jag inte har något arbete. Och det i sig kan ju göra vem som helst nedstämd.

Men nu tar vi nya krafter. Skall snart sätta igång med maten. Och när magen väl är full, brukar man må så mycket bättre. hahaha

Förresten, ni missar väl inte "Tonårsbossen" ikväll??!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: