carinag.blogg.se

TRÖTT EFTER MATEN!!

 
Kan ju tala om att det minsann inte var någon värme innan när jag var ute, tyckte det såg så fint ut när jag var inomhus. Tänk vad skenet kan bedra. :) 
Men jag fick i alla fall lite luft, välbehövligt tyckte Teddy. haha

Och kan ni tänka er, fick ju göra studiebesök i köket idag och hjälpa till lite. Och vad händer då? Jo jag skar mig i fingret så det behövde plåstras om. Snacka om bultande finger och smärtan vill inte ge med sig. Och vem skall nu tycka synd om mig om inte jag själv? :) 

Men maten blev i alla fall lagad och nu sitter vi återigen med magarna fulla av mat. Och tröttheten börjar också komma smygandes känner jag. Så jag tänker även säga godnatt till er alla nu. Det får bli en tidig kväll för mig, det kommer ju trots allt en dag i morgon också. :) 

Har varit ganska dålig med kameran idag. För er som vill ha fler bilder, så skall jag försöka bättra mig. Ni vet, Rom byggdes ju inte på en dag hahaha. En vacker dag har jag kanske lärt mig att ta mååånga bilder.

Sov gott alla och kom ihåg, var rädda om er.



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: