carinag.blogg.se

TONÅRSBOSSEN!!

 
 
Klickade precis in mig på TV 3's hemsida och tjuvkikade på "Tonårsbossen", som har premiär i morgon 20:00.

Jag skrattade gott åt flickan som plötsligt skulle ha hand om familjens pengar en månad, 45.000:-.
I matväg var det bara halvfabrikat som gällde, sen handlades det en massa kläder. Föräldrarna fick t.o.m lämna ifrån sig alla kredit- och kontokort till henne. hahahaha
Kan tänka mig föräldrarnas "förtjusning". hahaha

Den verkar riktigt bra, och jag skall absolut bänka mig framför TV'n då.

Det programmet skulle nog de flesta familjers tonåringar behöva titta på.

Kommer ni att titta?




TV3Sverige

TV3 Sverige

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin H
skriven :

Undrar hur de skulle ha gått här om Dennis hade haft hand om ekonomin så som i de programmet hahaha. Tyvärr missade jag de men får kolla nästa gång de sänds.

Svar: Programmet var riktigt bra. Jag vill ju gärna tro att mina barn hade skött det bättre. Men man vet ju aldrig. När de väl får hand om så mycket pengar så kanske det blir helt fel tankar som hamnar hos de istället. hahah
Carina G.