carinag.blogg.se

TIDIG MORGON!!

 
God morgon alla morgonpigga och alla andra.

Tror jag sovit max 2 timmar, vilken natt. Jag har slumrat, drömt, vaknat, slumrat om, nya drömmar. Det har inte varit någon skön natt.
Det är kanske tur i oturen att jag inte har ett jobb att åka till idag. Risken är att jag suttit och somnat framför datorn på jobb. :) 

Tänk vad bra det hade varit om man hade haft en reset-knapp på huvudet. Bara trycka på knappen och börja om. Det skulle jag behöva idag. För trots att jag vaknat utan klocka och inte kan somna om, så är jag så trött att det känns som om någon kastat grus i ansiktet på mig. Hälften har ju så klart hamnat i ögonen. hahaha

Måste morna mig lite nu, så jag kan starta dagen på nytt.

Alla ni som skall iväg snart, ha en riktigt härlig dag.
Och alla ni andra, somna om en stund till vet ja'. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Teddy
skriven :

Jag skulle vilja att det varit så för mig inatt.... :(
Jag har sovit hela natten, men med en dröm som var så obehaglig att jag fortfarande har den i huvudet :( Inte kul....

Men morgon på dig och snart så drar jag iväg på möte med min blivande arbetsgivare ;) hihih

Svar: Har du fortfarande drömmen kvar i huvudet när du kommer hem igen, så berätta vad den handlade om. Då kan vi ta reda på varför du drömt den.
Carina G.