carinag.blogg.se

TIDEN RUSAR!!

 
Är det någon som fortfarande är vaken? Jag är i alla fall.
Konstigt, trött är jag, men sova kan jag inte. Så då tänkte jag att jag kikar in här istället. Någon gång måste jag väl bli tillräckligt trött för att slockna. Eller hur?

När jag var liten sa min farmor alltid att jag skulle räkna får om jag inte kunde somna. Det gjorde jag ju så klart, och somnade lika fort varje gång. Man är så lättlurad när man är liten hahaha. Jag förstod aldrig att det var sömnen och inte fåren som fick mig att somna. :) Funkar dock inte idag. Ju fler får jag räknar, desto piggare blir jag. :) 

Men nu skall jag i alla fall försöka få några timmars sömn, för nu börjar ögonlocken kännas lite tunga. :) 

Visserligen har jag inte kommit så långt som mina vänner här nedan. Men jag är inte långt ifrån, så nu springer jag till sängen innan kroppen får för sig att vakna till liv igen. :) 

Jag önskar er en riktigt god natt.


 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: