carinag.blogg.se

SOMMAR!!

 
Teddy han hittar då på.

Nu har han fått för sig att jag skall semestra med sommarkortet i år, allt för att jag skall komma ut bland folk och inte sitta och nörda framför datorn. haha

Tågluffa i skåne kanske? :) 

Ja, ja, vi får väl se hur det blir med den saken. Funderar starkt på att köpa ett kort till mig och ett till Beatrice. Det kan nog bli härliga utflyktsmål av det. Eller vad säger ni?

Så åker ni buss eller tåg runt om i skåne, så stöter vi kanske på varandra.
Lovar att bjuda på en fika om vi ses.




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Teddy
skriven :

Den 15:e juni har både du och Beatrice ett sommarkort :) Så det är så....

Svar: hahaha
Carina G.

2 JonteBoy
skriven :

Ett Jojo-Sommar är aldrig fel :)
Själv åker man till Grekland xD

Svar: Helt rätt.
Carina G.

3 Teddy
skriven :

Din jävel Jonte!! -.-
Var du tvungen o skriva det där?????!! VAVAVA?! :(

4 Pia
skriven :

Du får väl ta en tur till valje;)

Svar: Precis min tanke också. Skaffar jag sommarkortet kommer en dag garanterat vara spikad dit.
Carina G.

5 Pia
skriven :

Det låter bra;) så skaffa det ! Hihi

6 Pia K
skriven :

Jag har också funderat på det.Ska vi åka tillsamans?

Svar: Absolut. Det var en riktigt bra idé.
Carina G.

7 Teddy
skriven :

Duktig Pia, båda två :)
Jag sa det till mamma att hon skulle göra det.. och att hon skulle fråga dig, Pia K, om du också ville me ut o åka :)

Svar: Men Pia K hann före... :)
Carina G.