carinag.blogg.se

SÖKNING AVSLUTAD!!

 
Ja, faktiskt. Jag hittade den lilla filuren, inspirationen. Den låg långt bak, undangömd bakom lite papper, i en låda.
Passade på medan Beatrice var i tvättstugan.

Men säg den glädje som varar för evigt. Beatrice var snart uppe och tog över städningen. hahaha
Det gjorde absolut inget. För efter halva lägenheten var jag ändå trött och behövde en paus. :) Så nu sitter jag här igen, nöjd med den prestation jag har åstadkommit. Och naturligtvis nöjd med Beatrice.

Och när Beatrice är klar, tänkte jag att vi kunde bjuda in oss till någon på en fika.
Någon som känner för att få besök?

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Fika gissa vem?
skriven :

Har kaffe och saft med inga kakor.

Svar: Vild gissning? Min kristallkula säger området kring Nydala, så det måste vara svärdottern. :) Vi kan gå dit om vi får skjuts hem. Kakorna kommer på köpet. hihi
Carina G.

2 Teddy
skriven :

Veeeem ???!!

3 Fel gissa igen?
skriven :

Fika gissa vem?

Svar: Fast min kristallkula gissar aldrig fel. Då är det Dennis. hahaha
Carina G.

4 rätt gissat
skriven :

Där hade du rätt.