carinag.blogg.se

ROLIG DAG!!

 
Vilken härlig dag jag har haft hittills.

Till att börja med är det ju inte varje dag man är iväg och fikar hos vänner i sällskap med Teddy, bara det var ju en poäng i sig. :) Sen var ju även Pias dotter hemma, som jag träffar väldigt sällan.
Älskar verkligen denna tjej, snacka om humor.

Jag har inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde idag. Teddy och Samina med deras humor gjorde verkligen min dag.

När jag varit iväg någonstans brukar jag alltid sitta hemma och fundera på dagen och vad som sagts och gjorts, på något sätt memorera allt. Ni vet, jag börjar ju komma till åren, så måste få in det i databanken, så jag inte glömmer bort viktiga händelser. hahaha
I alla fall, jag gjorde ju det idag också. Och jag kan fortfarande inte låta bli att skratta när jag tänker på skrattanfallen jag fick där borta.

Så tack alla tre för en riktigt rolig dag.

Nu skall jag sitta här och njuta ett tag. Snart blir det lite filmmys som vanligt. Ja, vad säger man? Livet är underbart.

Tungt trafikerad cykelbana, på väg till Pia :) 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: