carinag.blogg.se

NY DAG; NYA KRAFTER!!

 
Vaknade upp till en dimmig dag.

Är jag pigg? Nja, inte direkt.
Men jag kan bli om jag gör helt rätt nu på morgonen.
Kom ju inte i säng förrän mitt i natten. Men så länge jag vaknar utan klocka, så har jag väl antagligen fått de timmar som behövs. :) 

Planerna för idag då? Inget.
Hmmm, känns som jag säger det varje dag "idag har jag inga planer". Ändå brukar det sluta med att jag har så himla mycket att göra. haha

Ja, ja, vi får väl se vad som händer. När jag får reda på det så får ni reda på det. :) 

Nu måste först gluggarna öppnas.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JonteBoy
skriven :

Det där ser ju nästan ut som mig, med min andra kanna kaffe, på morgonen! Hahaha xD

Svar: Hahaha, samma här. Trodde inte det fanns fler som var lika beroende. :)
Carina G.

2 Teddy
skriven :

Sysselsättning, du vill ha?! Du kan få ta min plats på AF klockan 11 :)

Hahah Jonte... Hur går det med din utmaning att minska på kaffe drickandet?! ;)

Svar: Nej tack. Det är en av de få sysselsättningar jag gärna skippar. :) Men det var ju snällt av dig att tänka på mig. ;)
Carina G.