carinag.blogg.se

MORGON!!


Sitter och försöker, i vanlig ordning, vakna till liv.

Det är Söndag, solen skiner och om ett par timmar skall vi iväg.
Vid det här laget vet ni redan att det är stallet och ridning som gäller.

Naturligtvis somnade jag på soffan framför TV'n i gårkväll igen. Vaknade klockan 2 av att TV'n väsnades som bara den. Då hade även Beatrice kurat ihop sig i fotöljen och somnat. :) Hon hade en väldigt märklig ställning måste jag säga, med benen halvt upp i luften. Det såg rätt kul ut faktiskt. Tänkte först ta ett foto på henne och visa er, men ville inte vara så taskig. haha
Jag förstår inte att det skall vara så sövande att lägga sig på soffan.

Nej, nu måste jag fortsätta att vakna till liv. Ögonen känns som bly, de är snart nere i knäna och hoppar. :) 

Ha en varm och solig dag. Och för er som vill så hörs vi om ett tag igen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: