carinag.blogg.se

MOBIL, HMMM!!

 
 
Okej, visserligen klarade jag av mitt allra första mobilinlägg.
Dock kunde ju layoten blivit något bättre. Förstod inte riktigt hur jag skulle få till raderna. Dessutom fixade jag inte riktigt det här med att lägga upp bilder och skicka från mobilen.
Nej, det får väl bli lite mer utbildning för mig där. hahaha

Det är ju jättetråkigt att läsa inlägg utan bilder, eller vad säger ni? Och eftersom jag inte fick det till att fungera kände jag nu när jag är hemma igen att jag bifogar väl de bilder jag tog som skulle med det förra inlägget. hahaha

Bara för att ......



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin H
skriven :

De gick ju jättebra de där för dig att lägga upp ett inlägg från mobilen :)

Svar: hahaha, jag lär mig hela tiden.
Carina G.