carinag.blogg.se

MIN TID!!

 
Gissa vad jag har gjort under ett par timmar?

Ni skall få en ledtråd ......






Helt rätt, jag har ju så klart sökt jobb.
Visst märker ni att jag fikar efter sympatier nu?? Hahaha

Det finns så väldigt många sätt att söka jobb på. Nu när jag var inne på bemanningsföretag hittade jag lite olika sätt de tyckte att man kunde gå tillväga på. Och jag skrattade gott åt alternativen. Man kunde t.ex. ha olika "morötter" för att få folk att hjälpa till. Så jag tänkte testa det. haha

Så om det är någon där ute i vimlet som har eller vet något som leder till ett arbete för mig, så bjuder jag på ett besök på Yasuragi. Självklart är ju att jag har skrivit på ett anställningspapper och fått min första lön.

För er som inte vet så är Yasuragi ett japanskt spa, som skall vara helt underbart härligt.
Vad säger ni om den "moroten"?


 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Teddy
skriven :

Gäller det även för halvtid? xD

Svar: Får jag halvtid, får du stå för halva kostnaden själv. hahahaSkämt å sido. Det jag är ute efter är ju ett varaktigt jobb, och det kan det inte vara om det bara blir halvtid.
Carina G.

2 Malin H
skriven :

Jag skulle ju gärna hjälpa dig om jag kunde men jag kan iaf hålla tummarna för att du får napp på nåt av jobben du sökt :)

Svar: Tack Malin.
Carina G.