carinag.blogg.se

MÄTTA IGEN!!

 
Idag tog vi smått och gott från frys och kyl och gjorde en liten blandning, yummi.
Men nu är det mesta slut. Så gissa vad jag skall göra i morgon? :) 

Jag var vrålhungrig innan jag började med maten. Men efter att ha stått i köket och luktat på matos, så var det inte lika läckert längre.
Fast efterrätten gick ju så klart ner, det gör det alltid.
Som vanligt avnjöt vi maten framför TV'n.

Förresten, Teddy kom upp strax efter mitt förra inlägg om hårklippningen. Ni kan själv tänka er hans min när han såg mitt hår. "Så där kan du ju inte gå ut" var hans kommentar, och så jämnade han till det lite. hahaha
Okej, det kanske behöver jämnas lite till. Men det ser i alla fall bättre ut än innan. :) 
Oj, oj vad det känns kort. Håret var nästan ner till midjan tidigare, så när jag skulle borsta igenom håret kändes det som om det saknades hur mycket som helst.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: