carinag.blogg.se

LÖRDAG

 
Då är det Lördag.
Lördagar brukar vara en dag som man tycker är jätteskön, första veckodagen man kan ha lite sovmorgon på. Okej, om man inte har småbarn som vaknar väldigt, väldigt tidigt förstås. :) 
Det har ju inte jag haft på ett bra tag nu. Så när jag arbetade så njöt jag till fullo av att kunna sova någon timme längre just denna dag.

Fast mina barn har ju varit riktiga sjusovare även när de var små. Minns när Dennis föddes, tyckte hans pappa att han inte behövde ställa klockan när det nu fanns en liten baby som vaknade på morgonen. Men gud som han bedrog sig haha. Första morgonen hemma från BB, försov han sig eftersom Dennis sov stenhårt. :) Honom fick man väcka på morgonen när han skulle ha sitt första mål mat.

För mig är det ingen skillnad, Lördag som Tisdag. Den enda skillnaden är att idag skall det städas. Hur kul är det på en skala då? Finns det någon skala som går under 0? I så fall skulle jag hamna där nere någonstans. haha
Kanske därför jag sitter här nu och är vråltrött, trots att jag vaknat utan väckarklocka.

Nej, får väl ta och morna mig lite till innan dagen kan börja.

Ha en underbar morgon alla där ute och var rädda om varandra.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: