carinag.blogg.se

KAN OM JAG VILL!!

 
Dra på trissor, tror jag hamnat i matkoma. Puh......
Men gott var det, och det var sååå länge sedan jag åt detta. Teddy hjälpte t.o.m till med att plocka undan efter maten, inte illa. :) 
Lite ont i ryggen fick jag allt efter att ha stått upp i ett par timmar vid spisen. Men det var det helt klart värt.

Just nu sitter vi bara och slappar efter maten och försöker piggna till, blev lite trötta där ett tag.

Klockan 20 börjar en liveshow på datorn som jag naturligtvis inte tänker missa. Och under tiden slår jag sönder lite "dödtid" här framför datorn. Var annars? hahaha

Jaha, nu är det ju Söndag kväll. Många som tar en sista lugn stund innan ny vecka med tidiga mornar börjar.
Jag hoppas ni har haft en lugn och skön helg.

Förresten, det var marinerade grytbitar och hasselbackspotatis vi åt idag, mums.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

vad är det?

Svar: Annica och Marcelo livechattar varje Söndag kl 20.00
Carina G.

2 Malin H
skriven :

Guu så gott de där såg ut, nu blev jag hungrig igen fastän jag nyss ätit :D
Kan du inte lägga upp receptet på de där? :)

Svar: Japp, Jag lägger ut det under morgondagen. :)
Carina G.