carinag.blogg.se

JAG KAN OCKSÅ!!

 
Japp, så sitter man åter, mätt och belåten, framför "kärleken".
Vad skulle jag gjort utan min dator?

Och håll i hattarna mina vänner, för idag tog faktiskt Beatrice semester. Ja, ni läser rätt. Det var för en gång skull jag som stod för käket. Och naturligtvis gjorde jag det så lätt som möjligt för mig. Man är väl inte dum heller. :) Inte för att Beatrice klagade precis, hon älskade dagens "middag". Dock var hon lite förbryllad när jag började rumstera i köket och undrade lite stilla så där om hon skulle visa mig hur man gör. :) Visst är hon rolig, min dotter?
Tror faktiskt att vi kommit in i rätt rytm igen. Ett tag åt vi inte förrän 8-9 på kvällen, vilket är alldeles för sent. Nu hinner vi ju t.o.m diska innan dagen är slut. Var lite svårt att hinna med det tidigare. haha

Nu skall här fixas till lite innan Lets Dance.

Ha en fortsatt härlig kväll, så hörs vi senare.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Irena
skriven :

Ha en trevlig kväll!

Svar: Tack Irena. Hoppas du också har en trevlig kväll. :)
Carina G.

2 Pia K
skriven :

Vilken tid börjar det?

Svar: Det har börjat nu, det började 20. Du har säkert redan sett det. Jag har ju inte sett din kommentar förrän nu. Sorry. hihi
Carina G.