carinag.blogg.se

IVÄG IGEN??

 
Fick ju åka iväg och hämta snäckan från skolan. Den stackaren hade jätteont i munnen, så det fick bli en ny tablett så fort vi träffades.
Aja, det går väl över. Det värsta är ju förbi nu när tanden är utdragen.

Åkte förbi coop också, får trösta henne med lite glass ikväll.

För er som inte vet det så tycker jag inte alls om att köra bil. Har världens sämsta lokalsinne och stadskörning med filer hit o dit är absolut inte min grej. haha
Så vad gör man då när man måste in till stan? Jo, man raggar upp exet så får han agera chaufför. Smart va?

Han brukar ofta inte vara så jättesugen på att springa på coop medan jag handlar mat. Men idag var det minsann han som inte kunde slita sig. När han såg alla leksakerna blev han som ett barn på nytt. Så gissa vem som längtar efter att bli farfar? haha




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin
skriven :

Du gör som jag "raggar upp exet" hihi

Svar: Ja, det är väl så man skall gå tillväga? hihi
Carina G.

2 Frida
skriven :

Mamma (Karin) du och pappa brukar ändå bråka ganska mycket. Men jag är glad när ni är vänner.

Carinag, är det Teddys pappa?

Svar: Ja Frida, det är Teddys pappa. Och visst bråkar vi också, det gör alla vuxna. Men det är ändå skönt när man kan vara vänner. Kram
Carina G.

3 Linn
skriven :

Jag fattar inte hur du kan ragga upp en idiot mamma?! -,-

4 Teddy
skriven :

Nu tar vi det lilla lugna Linn :) <3 Det är la bra om dina föräldrar är vänner.

5 Linn
skriven :

Teddy du känner inte min far!!

6 Karin
skriven :

Linn, min älskade dotter, din far har faktiskt bättrat sig jätte mycket och han saknar dig dessutom. Fast han gjort så mycket dumheter så är du fortfarande hans dotter och han älskar dig. Vi skall inte sticka under stolen med att han gjort mycket dumt, men han är ledsen över det han gjort. Och jag tycker att du skall träffa han Linn, jag kan vara med dig och kanske även Frida. :)

Men nu skall vi nog inte sitta och diskutera sånt här på Carinas fina blogg. Men var bara tvungen och skriva det till dig Linn. Och även så att Carina förstår lite varför du sitter och skriver dumt om din far, på hennes blogg. :)

Svar: Det är okej Karin. Ingen är felfri, och mina barn har också sagt dumma saker både om deras far men även om mig när de varit arga på oss. :)
Carina G.