carinag.blogg.se

INTE VAKEN ÄN!!

 
Idag är jag inte vaken alls, ser knappt tangentbordet framför mig.
Så nu gäller det att dricka massor av kaffe.

Man måste ju skylla på någon, eller hur? Så vem skall jag skylla på? Jag får väl helt enkelt skylla på datorn, jag kan ju inte slita mig på kvällarna. Hade jag kunnat, så hade jag knappat på datorn även när jag sover. haha

Tänk om man kunnat dra med sig datorn på det här sättet, ett bärbart kontor liksom. Hade inte det varit något? haha

Oj, oj, oj, vad jag hade bloggat mycket då. Jag vet, man kan ju blogga från mobilen numera. Men jag och mobilbloggen är inte alls goda vänner än. Jag får väl försöka "smöra" in mig så vi kan bli lite bättre vänner. Men det tar ju sin lilla tid.

Ja, ja, nu måste jag hinka lite mer kaffe så jag vaknar innan det är dax för stallet.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin H
skriven :

hahaha.. Ett bärbart kontor de vore grejer de, kunna ha med sig överallt ;)

Svar: Oj, oj, oj vad vi hade fått gjort mycket. hahaha
Carina G.

2 Bittis
skriven :

Jaru .. utan Kaffe skulle jag försmäkta på morgonen .. jag startar med minst 3 Muggar o lika många Cigg .. huamig vilken start ..hah .. sen blir det ett snabbt besök på Muggen .. ahha ..

Svar: Ja, vad skulle vi gjort utan kaffe?
Carina G.