carinag.blogg.se

HOPPAR I SÄNG!!

 
Nu är det dax för mig att säga godnatt och hoppa i säng.
Måste ställa klockan extra tidigt så jag kan komma upp och ringa tandläkaren så fort de öppnar i morgon bitti. Jag vet, inte behöver jag väl någon klocka inte, som alltid vaknar långt innan klockan ringer. Fast och andra sidan, man vet ju aldrig vad som händer. Det skulle inte alls förvåna mig om jag inte vaknar av mig själv tidigt när jag väl behöver det. Så det är väl lika bra att ta hjälp av min älskade telefon. :) 

Beatrice den stackaren var och drog ut en visdomstand för en vecka sedan. Trodde ju att värk och svullnad skulle gå ner, och det gjorde det också. Men nu har svullnaden kommit tillbaka och kinden är riktigt tjock. Som tur är har hon inte speciellt ont längre, känner bara av kinden när hon rör vid den. Men vi måste ju så klart kolla upp det. Vi får försöka få en tid så fort som möjligt.

Har själv aldrig gillat tandläkare. Alltid när jag skall dit går jag med raska steg ditåt. Men ju närmare jag kommer desto saktare går jag. :) 
Usch, ingen hit alls att sitta i den stolen.

Men nu säger jag godnatt.
Hoppas ni alla får en god natts sömn. Ju bättre natt, desto bättre dagen efter. :) 


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: