carinag.blogg.se

HEMMA!!

 
Då var vi äntligen hemma igen, efter nästan 6 timmar.
Oj, oj, oj vad jag är trött nu, jag som inte är van att springa på stan.

Jag skulle egentligen på ett "starta-eget" info. Men klockan blev alldeles för mycket, så det blev Entré på värnhem istället. Sen drog Teddy iväg med mig på långpromenad och busstur. Och jag som aldrig är i stan annars, var ju så klart helt vilsen. hahaha

Färden slutade hemma hos Dennis och Dessie, vilket var himla roligt. Jag har ju aldrig varit där hemma, så det var trevligt att se hur de bor.
Efter det drog vi iväg till Coop forum där Teddy skulle handla. Så vi var inte hemma förrän nu. Och jag säger bara, puh vad jag är trött. hahaha

Och naturligtvis blev det fel idag igen när jag bloggade från mobilen. Det ser nästan ut som om inläggen publicerats nu på kvällen. Undrar när jag skall lära mig en sådan enkel sak. hahahaha




 

Bara för att bevisa att jag faktiskt åkt buss idag. hahaha

God fika hos Dennis och Dessie, Teddy bjöd.

Fick bli snabbmat efter den här långa dagen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin H
skriven :

Vilken härlig dag ni ser ut att ha haft :) Ser att både Beatice och Teddy är väldigt lik dig måste jag säga :)

Svar: Ja, vi hade en superhärlig stund. Teddy hade riktigt roligt eftersom han var den ledande här. hahaha. Jag var ju helt vilsen.Ja, de har absolut mina drag. Dessutom är alla tre väldigt lika varandra.
Carina G.

2 Linn
skriven :

Min man är la go han :)
Bjöd han på kebaben också? Mums så gott det ser ut :)

Svar: Det gjorde han, och det var himla gott. Han är go han. :)
Carina G.

3 Bittis
skriven :

OOjjjjjjjj, kan ju tro att du inte bott i Malmö länge, hehe .. en riktig mysig dag fick du, förstår dig att du är alldeles slut .. efter en sån där aktiv dag, ligger jag o sover mest hela dagen därpå .. men lite kul måste man ju få ha .. kram

Svar: Vi hade riktigt skoj. Ja, man skulle kunna tro jag inte alls kom från Malmö, med mitt dåliga lokalsinne. hahaha
Carina G.