carinag.blogg.se

HEJSAN HEMMADAG!!

 
God morgon underbara dag.
Idag tänker jag göra så lite som möjligt. Ja, förutom lite jobbsök då förstås. :) 
Teddy hade nog gärna dragit iväg med mig idag också, men jag måste ha en dag i lugn och ro. Såååå trött jag var igårkväll efter att ha sprungit omkring ute igår. :) 
Och även om jag i vanlig ordning vaknade tidigt idag, så är jag ändå riktigt trött. Så jag behöver verkligen vilan idag. :) 
Fast det kan ju ändra sig fort, jag kanske inte alls känner för att slappa när jag mornat mig och ögonen är på plats igen. Vem vet, jag kanske plötsligt sticker iväg på världens safari. hahaha

Nu skall jag i alla fall först piggna till med lite kaffe. Får väl kasta vatten i ögonen, så inte allt är så dimmigt.

Hoppas ni får en härlig dag, hörs senare.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Bittis
skriven :

Hihihih .. blir lite full i flin, för Dina Barn har verkligen gått in för att du ska aktiveras sen du startade en Blogg, så du har nåt o skriva om .. härligt Kramizzar !!!

Svar: Ja, de har ju det. Jag har nog aldrig farit runt så mycket på stan som jag gjort den sista tiden. hahaha
Carina G.