carinag.blogg.se

HÄRLIGT VÄDER!!

 
Riktigt härligt väder var det ute. Solen var visserligen inte framme, och jacka är ju fortfarande ett måste. Men det var ändå skönt att ta en promenad.
Ännu härligare är det när man har sällskap, så naturligtvis raggade jag ju upp någon. haha
Teddy fick agera "hålldam" (läs hållherre hahaha). Dessutom, vem skulle annars hålla det tunga paketet? :) 

Teddy ville ju så klart promenera halva staden runt. Men nu måste man tänka på att jag börjar "bli till åren". :)  Inte orkar jag promenera så långt med mina gamla skröpliga ben inte.

Är det någon man skall vara ute med så är det Teddy. Jag vet inte var han fått sin komiska sida, varken jag eller hans pappa är ju direkt kända för komik. Undrar om man kan få det från äldre syskon? I så fall har han säkert fått en del från storerbror sin. Inte allt dock, för Dennis har mycket av det kvar. haha

Har ett par viktiga saker att fixa nu. Men återkommer om ett tag igen när jag är klar.

Ciao

Tungt paket

Måste vila

Jippi. En glad Teddy
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JonteBoy
skriven :

Han ser ut som om han skall attackera någon ;)

Svar: Jag stod ju där mitt emot. :)
Carina G.

2 Karin
skriven :

Är en kudde så tung?

Svar: Jag vet, det liknar en kudde. Men det är det inte. Kan inte berätta det än, eftersom dottern läser bloggen. Så det får komma senare. :)
Carina G.