carinag.blogg.se

HÅLLER PÅ!!

 
Då har jag fixat, förberett och haft mig.

Det är verkligen kanonväder ute. Hade kunnat vara ute ett par timmar till om det inte vore för att jag skulle marinera kött. Det skall ju ligga och dra ett par timmar, så vi fick gå in trots solsken.
Vi vill ju inte äta alltför sent heller, har ju lite på schemat ikväll. :) 

Det kommer nog fler dagar med strålande sol hoppas jag. Man blir på så himla bra humör när solen skiner, tänk om man hade haft detta året om. Så nice det hade varit. hahaha

Nu skall jag i alla fall dricka en kopp kaffe och titta på lite TV med Beatrice innan jag skall tillbaka till köket och "slava".
Tro det eller ej, men jag är fortfarande lika taggad. Det kan ju också bero på att jag börjar bli lite smått hungrig och har inte ätit marinerat på superlänge. :) 

Är det sommar än? Teddy tycks tro det i alla fall. hihi


Teddy är lite lustig, han "leker" spanare. :) 
Dagens måltid......snart i alla fall


Marinad på G.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: