carinag.blogg.se

GUTEN MORGEN!!

 
Vaknade till strålande sol.
Var ju supertrött precis när jag vaknade, men piggnade till väldigt snabbt när solens strålar nådde mig. Kan man bli annat än på riktigt gott humör av sådant väder?
Så nu sitter jag här med solskenshumör, härligt.
Vi får hoppas att det går framåt hela tiden nu, och att det blir varmare och varmare. Då kan man snart lägga undan vinterjackan också.

Har sett att det redan nu är folk som börjat med shorts och T-shirt och utan jacka. Jag tycker nog att det är i tidigaste laget. Man glömmer gärna att kylan finns där bakom solen, bara för att strålarna värmer kroppen.
Beatrice har redan nu tagit av vinterjackan och kör med kofta. Inte lyssnar hon på sin kloka gamla mamma heller som säger att hon bör ta jackan på sig. ;) 
Jag lever stenhårt efter ordspråket:
Svettas in sommaren och frys in hösten.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Teddy
skriven :

Tog av mig jackan var ett tag sedan jag gjorde ;) hahah xD

Svar: Fast du går gärna utan jacka även på vintern, din lilla slarver. ;)
Carina G.

2 Emelie
skriven :

Jag har fortfarande både vinterjacka och halsduk!

Svar: Det är bra Emelie, precis så man skall göra. :)
Carina G.

3 JonteBoy
skriven :

Ja Teddy, det är sant, du går gärna utan jacka även fast det är snöstorm!

Men okej, han lånar ju gärna ut sin jacka också om det är nån som fryser :)

Svar: Det är Teddy det, tänker alltid på alla andra. :)
Carina G.