carinag.blogg.se

FÖRSTÅELSE!!

 
 
Vaknade 5 och kunde inte somna om!!

Nu sitter jag här och är jättepigg med en väldigt lång dag framför mig haha.
Solstrålarna har i alla fall hittat in genom fönstret, så man blir lite extra pigg av det. Nackdelen är att det nu syns att fönstrena verkligen behöver sig en omgång. :) 

Igår efter att jag skrivit mitt inlägg om arbetsförmedlingen så fick jag reda på att det tydligen inte alltid stämde det bemanningsföretagen annonserade om när det gällde coaching, och att man ändå inte kunde vara säker på att man blev matchad för intervjuer.
Jag får då en lite bättre förståelse till arbetsförmedlingens regler. Det är ju ändå de som får betala i slutändan.

Egentligen var jag väl aldrig direkt arg på arbetsförmedlingen, utan mest på situationen. Men den irritationen har som sagt försvunnit nu.

Så tack Johan för informationen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: