carinag.blogg.se

BLOGGPROBLEM!!

 
Jag vet, har ju redan lagt mitt godnattinlägg.
Men jag saknade er så var tvungen att skriva lite till. hahaha

Vill bara göra er uppmärksamma på ett problem jag upptäckt nu på bloggen.
Så till alla er som brukar kommentera; har ni kommenterat och fått upp en ruta att kommentaren skall godkännas, så har jag inte mottagit någon kommentar, eftersom jag inte gjort några sådana inställningar.
Jag tror det skall fungera nu, det verkar bara ha varit en störning.

Jag kommer inte att göra några sådana inställningar heller. Så får ni upp någon sådan ruta, får ni skriva kommentaren vid ett senare tillfälle.

Återigen säger jag god natt och sov så gott.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Teddy
skriven :

Testing Testing :)

Vi testar... 1 2 3...

Svar: Ja, nu funkar det hos mig i alla fall. Tror inte det funkar riktigt överallt.
Carina G.