carinag.blogg.se

BACK HOME!!

 
Hallå alla.

Då var vi hemma igen. Vet ni hur skönt det är ute, även om vi inte gick så jättelångt. Hamnade ju hemma hos mamma och fikade. Men vädret var superhärligt. Nu får vi hoppas att det håller i sig.

Tänkte faktiskt lägga ett litet inlägg här på bloggen när jag var iväg. Men som vanligt när det gäller mig så strulade det. :) 

Nu skall vi ha lite mys framför en film. Får se hur länge jag orkar hålla mig vaken, brukar ha en förmåga att somna när vi tittar på film. haha



Dennis hemmagjorda chokkladbollar, supergoda.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Irena
skriven :

Det verkar som om ni har haft en fin dag! I Sthlm har solen äntligen visat sig men fortfarande lite kallt. Ser fram emot imorgon då det ska bli 13-15 grader o sol :) Ha en fin kväll!

Svar: Oh, vad härligt, hoppas att det blir så i morgon i Stockholm. Skall hålla tummarna för er. Ni får också ha en härlig kväll. Kram. :)
Carina G.

2 Pia K
skriven :

HELA VÄGEN HEM TILL MAMMA!!!!Jag är djupt imponerad.Koppla upp dig på mammas bredband så funkar det där också.

Svar: Ja, ja, men jag gick ut i alla fall. Och det VAR fint väder under tiden vi var ute. Sen satt vi en stund utanför innan vi gick in i mammas trappa. Tänk vad mycket luft jag fick då. hahaha
Carina G.