carinag.blogg.se

ÄR NI KLARA?!!

 
Ni har väl hunnit med allt ni skulle göra denna dag?
Kan ju säga att jag inte hunnit med hälften. Men så är det alltid här. När kvällen kommer upptäcker jag att det är hur mycket som helst som jag inte gjort, trots att jag tänkt på det under dagen. :) 

Egentligen borde jag ha all tid i världen att göra det jag föresatt mig för, inte bara på helgerna utan även på vardagarna. Men av någon konstig anledning försvinner dagarna alldeles för fort och plötsligt är det kväll. :) 

Vad gör jag för fel när jag inte hinner med? För inte kan det väl vara att jag sitter och dricker morgonkaffe i tre timmar? Eller att jag måste pausa mellen varje sak jag gör? Eller att jag plötsligt blir så trött att jag måste sova siesta? hahaha

Okej, vissa dagar är jag faktiskt väldigt effektiv. Och jag hade hunnit med ganska mycket idag om jag inte suttit med mitt CV som jag bygger om. Men vet ni vad? Jag är faktiskt klar med det och kan skicka iväg det i morgon bitti. Så jag är helnöjd med dagen i alla fall, trots att en del saker blev hängande i luften. :)

Men i morgon är en ny dag, då tar jag igen allt.

Jag säger i alla fall godnatt nu. Ha en fortsatt underbar kväll, det lilla som är kvar.

Och glöm inte, var rädda om er.



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: